wtorek, 7 maja 2013

9 - Szkoła

Hej
dziś w szkole jak zawsze nudno 
ale po szkole dzieją się rzeczy bardziej godne uwagi
Dzisiaj T. udawał krowę a W. dawał mu trawy ?!
Hahaha i nie ma to jak nie obronić 
gola od dzieciaka z 2 klasy :)
a i dziś zostałam upokorzona przez W. :(
ale potem ja zwykle się z tego łachaliśmy :)

Dziś także dostałam nowe przezwisko " Magda Krześlarz "
ponieważ wywaliłam krzesło jak wstawałam na Angielskim 
a potem na przerwie nagrywaliśmy E. i Z.
a także resztę naszej klasy

a następnie jak zawsze sweet focie :)
oczywiście z Z. i E. !!!


 E. szpak :)

Praca E. i moja na Historii 



Mój Instagram :)

1 komentarz:

  1. Hehe Zuzia i Emilka ;D Zapraszam na mojego bloga ;)
    http://gicia-zakrecona-laura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Uznaję Obserwacja za Obserwację
nawet jeden komentarz sprawia wielką radość ♥
Każdy (nawet bez konta ) może komentować ♥